Lidl RO - meriți să fii surprins.
The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!

Încărcarea rapidă a mașinii la cumpărături


Faceți click aici pentru a vă reîncărca mașina prin metoda 3

Locațiile pentru stațiile de încărcare

Întrebări frecvente

Cum să vă încărcați mașina electrică

Metoda 1 — Prin intermediul aplicației Lidl:


1. Descărcați aplicația LidL, prin scanarea QR codului de pe stickerul afișat la stație sau prin utilizarea link-urilor de descărcare pe care le gasiți mai jos la punctul 8.

2. Pentru a putea utiliza aplicația și pentru a putea începe un proces de încărcare la stațiile Lidl din secțiunea ”E-Mobilitate” este necesara crearea unui cont și înregistrarea unui card de credit/debit în secțiunea ”Portofelul meu”.

3. Punctul de încărcare dorit poate fi selectat din harta interactivă sau prin scanerea codului QR aferent acestuia.

4. Prețul serviciilor de reincarcare este afișat după selectarea punctului de încărcare dorit.

5. Vă rugăm să rețineți că, în momentul plății, se va bloca o sumă maximă de preautorizare ce este specificată în aplicația Lidl după selectarea punctului de încărcare dorit care este, de asemenea, suma maximă care poate fi facturată pentru o sesiune de reincarcare.

6. După finalizarea încărcării, se va factura doar suma reală a încărcării, diferența dintre suma facturată și cea blocată va fi restituită imediat după finalizarea cu succes a operațiunii de încărcare, sau în termen de cel mult trei (3) de zile lucratoare de la aceasta data.

7. Pentru a încheia încărcarea, opriți procesul din aplicație sau deconectați cablul de încărcare de la mașină conform instrucțiunilor producătorului.

8. Link-urile de descărcare ale aplicației E-Charge: App Store / Google Play

9. Pentru claritate, orice referire la statiile de reincarcare apartinand Kaufland Romania cuprinse in documentele aplicatiei Lidl se vor aplica de la o data ulterioara, care va fi comunicata. Aceasta clauza va fi considerata parte integranta a documentelor aplicatiei Lidl.


Metoda 2 — Prin intermediul partenerilor de Roaming:


1. Folosiți cardul RFID sau aplicația pusă la dispoziție de către furnizorul dvs. de e-mobilitate

2. Apropiați cardul RFID de cititor sau scanați cu ajutorul aplicației codul QR aferent punctului de încărcare sau selectați din aplicație punctul de incărcare dorit.

3. Începeți și finalizați procesul de încărcare prin intermediul cititorului de carduri RFID sau al aplicației furnizorului dvs. de e-mobilitate.

În cadrul acestei metode, dacă veți utiliza stațiile de reincărcare Lidl prin intermediul aplicației Renovatio E-Charge, urmați pasii de mai jos, astfel:

• Pentru a folosi aplicația este nevoie să aveți un cont activ. Găsiți mai jos link-urile de descărcare a aplicației. Mai multe detalii legate de crearea unui cont E-Charge, aici.

• La momentul instalării aplicației, e necesar să depuneți suma minimă de 100 RON în portofelul electronic.

• Pe durata încărcării, prin intermediul aplicației, aveți acces în timp real, la detaliile sesiunii dvs.

• Oprirea sesiunii de încărcare se face direct din aplicație.

• Link-urile de descărcare ale aplicației E-Charge: App Store / Google Play


Metoda 3 — Prin ChargePoint, cu ajutorului unui smartphone:


1. Folosiți smartphone-ul și scanați codul QR de pe stația de reîncărcare din dreptul prizei sau a conectorului.

2. Autentificați-vă și alegeți metoda de plată. Costul unei sesiuni de încărcare se bazează pe consumul real de energie. Prețul facturat este per kWh. Vă rugăm să rețineți că, în momentul plății, se va bloca o sumă maximă ce este specificată pe pagina web de plată a partenerului ”ChargePoint Austria GmbH”, care este, de asemenea, suma maximă care poate fi facturată. După finalizarea încărcării, se va factura doar suma reală a încărcării, diferența dintre suma facturată și cea blocată va fi restituită imediat după finalizarea cu succes a operațiunii de încărcare, sau în termen de cel mult treizeci (30) de zile calendaristice.

3. Conectați cablul de încărcare la mașina dumneavoastră.

4. Pentru a încheia încărcarea, opriți procesul din pagina web a partenerului ”ChargePoint Austria GmbH” sau deconectați cablul de încărcare de la mașină.


Termeni și condiții generale și politica de protecție a datelor


Utilizarea stațiilor de reîncărcare disponibile în incinta parcărilor Lidl România, prin intermediul variantelor de mai sus, se realizează în conformitate cu Termenii și Condițiile disponibile aici, precum si cu Termenii și Condițiile specifice fiecăruia dintre furnizorii de servicii de e-mobilitate parteneri.


Atunci când încărcați prin intermediul aplicației Lidl (Metoda 1), Lidl va prelucra o serie de date cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Politicii de protecție a datelor – Stații de încărcare disponibile aici.


Dacă alegeți să utilizați aplicațiile furnizorilor de e-mobilitate (Metoda 2) pentru a încărca la stațiile de încărcare disponibile în incinta parcărilor Lidl, respectivul furnizor de e-mobilitate va prelucra o serie de date cu caracter personal în vederea prestării serviciilor solicitate, conform propriei sale politici de protecție a datelor. În acest caz, Lidl nu prelucrează datele dvs. cu caracter personal.


Astfel, atunci când încărcați prin intermediul aplicației Renovatio E-Charge, datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate de către furnizorul acestei aplicații în propriile sale scopuri, respectiv de a vă presta serviciile solicitate, conform propriei sale politici de protecție a datelor. Lidl nu prelucrează datele dvs. cu caracter personal în cadrul acestui proces.


Când utilizarea stațiilor de încărcare se efectuează prin accesarea website-ului partenerului de servicii ChargePoint Austria GmbH (Metoda 3), încărcarea și plata sesiunii de încărcare, precum și emiterea facturii către dvs. se efectuează conform Termenilor și Condițiilor generale ale ChargePoint Austria GmbH disponibile la https://info.chargepoint.com/terms-conditions-romanian-beenergised.html. În procesul de încărcare, plată pentru sesiunea de încărcare, precum și emiterea facturii, Lidl nu prelucrează datele dvs. cu caracter personal, aceste operațiuni fiind efectuate de către ChargePoint Austria GmbH în propriile sale scopuri, respectiv de a vă presta serviciile solicitate, în conformitate cu propria sa politică de protecție a datelor.


Pentru a obține informații suplimentare sau suport, puteti să ne contactați la numărul de telefon +40316300044 (*tarif normal pentru apelurile din rețelele naționale), de luni până duminică în intervalul orar 08:00-19:00, în scris pe Facebook, Whatsapp, sau prin formular web accesibil din secțiunea Serviciul Clienți de la adresa https://serviciul-clienti.lidl.ro/SelfServiceRO/s/contactsupport.


Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, pe web site-ul: https://www.lidl.ro/echarge-app si fizic in magazinele pe care le gasiti listate la adresa web https://www.lidl.ro/ro/cataloage/statii-incarcare-lidl-e-charge/view/flyer/page/


Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, cu conditia instiintarii clientilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale la Regulament care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, pe pagina https://www.lidl.ro/echarge-app si in magazinele Lidl.


În locațiile Lidl prevăzute cu bariere de acces in parcare este posibil să fie necesară plata parcării în situația în care sesiunea de încărcare depașește timpul de gratuitate de 2 ore al parcarii.

Tariful de parcare este afișat la automatele de plată amplasate la intrarea in magazin.