Click & Pick
Prețurile sunt exprimate în lei și includ TVA. Campania se desfășoară în perioada 25.11.2024 – 12.12.2024, în aplicația Lidl Plus, în limita stocului de produse disponibil în fiecare magazin. Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare și nu creează obligații contractuale.
Cum rezerv produsul preferat?
1. Deschide aplicaţia Lidl Plus
Daca nu ai aplicaţia instalată, o poţi descărca gratuit din Google Play, App Store sau AppGallery.
2. Navighează către secțiunea specială Click &Pick
Asigură-te că ai selectat corect magazinul favorit.
Poți ridica produsele rezervate doar în magazinul selectat.
Dacă dorești să modifici magazinul, dar ai rezervat deja produsele dorite, reține că poți schimba magazinul doar în aceeași zi în care ai confirmat rezervarea.
3. Adaugă produsele preferate în coş şi confirmă rezervarea
Pe ecranul aferent coşului de cumpărături vei vedea în ce perioadă poţi ridica produsele din magazinul ales.
La confirmarea rezervării, anularea sau modificarea acesteia, vei primi și un e-mail de înștiințare.
În momentul în care produsele tale sunt gata pentru ridicare, te vom informa atât în aplicație, cât și pe mail.
4. Ridică şi plăteşte
Reţine faptul că este necesar să ai telefonul sau e-mailul de confirmare pentru ridicarea rezervării. Vei plăti la casele de marcat.
Odată ce perioada de ridicare a produselor s-a încheiat, poți face o nouă rezervare.